Kiekvienoje visuomeneje, prieiga prie finansiniu paslaugu kiekvienam pilieciui yra svarbi tvaraus ekonominio vystymo. Daugiau demesio turetu buti skiriama visuomenes šaknys: kaimo sektoriuose ir darbo klases. Taciau didžiaja dali laiko, yra labai sunku nustatyti finansiniu instituciju, kurios teikia šias paslaugas reikia, o tai gali pagerinti gyvenimo lygi ir sumažinti rizika. Dauguma komerciniu finansines institucijos nepateikia tinkamu paslaugu, kuriu reikia remiant šiuose sektoriuose, kaip ji< yra neperspektyvi teikti pigus paslaugas šiose bendruomenese. Jie taip pat negali teikti savo paslaugas tiesiogiai tikslinei grupei del dideliu sandoriu išlaidu, kartu su maža sandorio dydis ir aukštojo numanomos rizikos finansavimo klientu be užstato.
Todel gali šalyse šiandien naudoti alternatyvius metodus, o ne. Tikslas yra visiems žmonems šalies finansu sistema, kad jie bus nuolatos ir nuolatos butu prieinamas prieinamomis finansinemis paslaugomis.
Yra keletas kategoriju finansiniu paslaugu teikeju
1) Oficialus finansu instituciju: Profesionalus subjektai, tokie kaip licencijuotas bankai.
Problemos: mažas pelnas, kurie gali buti uždirbtas negali kompensuoti reikšminga sanaudu ir pastangu pritaikant produktus ir pristatymo sistemas, ypac mažas pajamas žmonems. Nepaisant to, bankai domisi šia niša sekmingai isteige atskira padalini bankas, arba nustate atskira filiala prieš.
2) neformalus teikejai: mažu valstybiu valdomu subjektu, kurie neturi licencijos.
3) Pusiau Oficialus Institucijos: NVO mažu finansiniu kooperatyvai, ir bendruomenines finansu organizaciju
a) Bendradarbiavimo finansu institucijomis (kooperatiniu banku, kredito uniju mažas kaimas pagristas bendradarbiavimo organizacijos)
) Mikrokreditu Nevyriausybiniu organizaciju
c) Bendruomenes finansu institucijose (kaimas taupymo, paskolu asociacijos, taupomieji ir kredito asociaciju, savitarpio pagalbos grupes)
d) Tradicine kaimo pagrindu teikeju (pinigu skolintojams, mažose parduotuvese ir žaliavu tiekeju, kurie teikia prekes i kredita, ir privatus santaupu ir kredito grupes)
Oficialaus finansines institucijos sutelkia demesi i stipriu, stabiliu finansiniu sistemu, kurios skirtos visai visuomenei. Tai tinkamiausias požiuris, kai yra darbo banku, mikrofinansavimo instituciju veikloje ir finansiniu bendradarbiavimo / kredito unijos tinklams, kurie domisi išplesti savo informavimo veikla, kad mažas pajamas gaunanciu visuomenes. Bendruomenines istaigos požiuri demesys skiriamas stipriu neoficialius ar pusiau oficialia Bendrijos finansiniu instituciju, ir tada ju ryšys su formalios finansu sektoriuje.
Mikrokreditu tikslas:
Mikrokreditu yra finansiniu paslaugu teikimas, iskaitant taupomuosius, kreditavimo, draudimo ir mokejimo paslaugos, mažas pajamas gaunantiems žmonems. Paprastai mažas pajamas žmonems, ypac kaimo vietovese gyvenanciu, kurie negalejo gauti kokybiškas paslaugas už prieinama kaina nuo oficialaus finansu sektoriuje. Mikrokreditu yra geriausiai paremti finansu sektoriaus programos, taciau keliose šalyse, kur socialines fondu veikla nera finansu sektoriuje programas, ypatinga demesi i prieigos prie finansiniu klausimu valdyma, taip pat atsirado daug gyvybingu mikrofinansu institucijas.
Socialiniu fondu paskirtis:
Socialine lešu paklausa mechanizmai, nukreipti išteklius i neturtinguju ir paramos paprojekciu kad tiesiogiai atsakyti i prioritetiniu poreikiu mažas pajamas gyventojams. Jie buvo naudojami vis daugiau valstybiu, siekiant sumažinti socialinius ir ekonominius padarinius ekonomines krizes, pagalvele koregavimo programu poveiki, sukelti trumpalaiki darba, ir finansuoti mažos apimties investicijas skurdžiose bendruomenese. Prieiga prie mikrokreditu neužtenka, blogai taip pat turi prieiga prie taupymo, draudimo ir mokejimo paslaugas. Keli plataus masto tyrimu buvo atlikta nustatant pamokos, geriausios praktikos ir galimu sunkumu, jie itraukti Panama, Jemenas, ir Eritreja.
Pavyzdys Bosnija ir Herzegovin:
Bendras tikslas buvo Greito starto sukurti patikimos mikrofinansu sektoriui, siekiant padeti pakelti pajamas procesas, darbo vietoms sukurti ir vystyti smulkiam verslui. Užtikrinti prieiga prie kredito ekonominiu požiuriu nepalankioje padetyje, ypac mažas pajamas smulkiems verslininkams, kurie neturejo galimybes gauti kreditus iš komerciniu banku sektoriui.
Problemos ir anksciau:
Vyriausybes politika yra orientuota daugiau i darbo vietu kurimo ir tobulinimo pajamos, atsižvelgiant i ne i ilgalaikius tikslus krizes. Todel socialinio fondo veikla nera orientuota i patobulinti arba pertvarkyti mikrofinansu sektoriui, o prie esamu mikrofinansu programu kanalus, plesti užimtuma. Daugiau sutrikimai ivairus: nuo vyriausybiu ir donorais naudojant šiu organizaciju kanalas pigaus kredito kaimo gyventojams blogam lešu.
Kredito uniju tikslas:
Kredito unija yra bendruomenes finansine institucija, kuriame dalyvautu visi socialinius ir ekonominius lygius. Pagrindinis tikslams ekonomines, socialines ir politines demokratijos skatinima ir užtikrinti finansu stabiluma ir suteikti konkurencini ir kokybes finansiniu paslaugu reaguoja i savo nariu poreikius pagerinti ju pragyvenimo šaltinis. Visi kredito unijos veikla atitinka bendrosios obligacija, kaip antai užimtumo-visi nariai turi dirbti tai paciai grupei darbdaviu ar pramonei, arba tos pacios okupacijos. Kredito unijos yra paslaugu, o ne pelna.
Kas yra teisingas požiuris?
Konsultavimas su bendruomenemis siekiant nustatyti paklausa ir pasiula finansiniu paslaugu tarp darbininku klases ir kaimo vietovese, kad butu padengti. Kas finansines paslaugos yra teikiamos, kas ir kaip? Kokios yra taikymo srities spragu, kalbant apie klientu tipus, tarnavo, teikiamu paslaugu rušys, ir geografine? Apsvarstykite, nuosavybes struktura, valdymo ir administravimo struktura, finansinius produktus, klientu baze, galimybe padengti išlaidas ir esamus santykius su profesionaliais finansiniu paslaugu tarpininku
No comments:
Post a Comment