Klientai paprastai yra lengvai išnagrinejama, kol aptarti du klausimus su jais. Pirmasis klausimas yra susijes su jusu veiklos rezultatu savo finansu tarpininko arba patareju. Klientai nori buti isitikine, kad jie yra gauti aukšciausios kokybes paslaugas ir ju finansu galima pritvirtinti ir net dvigubai savo patirtimi. Jie ir toliau kvepuoti žemyn ant kaklo, teigianciu, kad žinau viska, kad jus darote už juos. Be savo veiklos rezultatus, kitas klausimas, kad klientai yra visu pirma apie tai, kiek Jus apmokestinimo juos savo paslaugas. Kiek Komisija yra jums teise gauti? Ar jie gauti savo pinigus verta?
Kadangi jus esate jau du didžiausia susirupinima keliantys savo klientams ideja, jus turetumete atkreipti demesi i tai, kaip galima išvengti scena, ji susijusi su šiais klausimais budai.
Pirma, kad Komisijos lentele santykiu pradžia. Komisijos lentele, kiek Komisija gausite tam tikra, kad eina i savo kliento saskaita. Isitikinkite, kad klientas yra priimtinos su šukiu aktai prieš jus abu pasirašyti punktyrines linijos. Tokiu budu jusu klientas žino, kas atsitiks po kiekvieno sandorio uždarymo ir gali gerai užkirsti kelia galimybei argumentus. Abi šalys turi laikyti kopija.
Taip pat i finansiniu santykiu pradžios, jums reikia šviesti klientas apie tai, kaip jus ketinate požiuri savo finansus. Tai apima investicijas stilius, tikslus norite pasiekti, ir ivertinti termino investicija ivertinti rezultatus. Kitaip tariant, jums turetu suteikti jusu kliento vaizda ko tiketis iš taves, nuo veiklos rezultatu protingas. Pagal ši, jums reikia streikuoti perduodant kriterijus, kurie bus naudojami ivertinti savo veiklos rezultatus kliento sutarties.
Bendras Waterloo del tarpininkas-kliento santykiai yra tai, kad dažniau, nei ne, abi šalys turi tendencija pamiršti apie šias susijusius duomenis. Tai vieta, kur tinkama ir išsami dokumentacija Igijusi Kiekviena karta, kai kalbame apie problema su klientu, kad iš rašikli ir popieriaus, arba, o dar geriau yra liudytojas, kad visos priemones ir diskusijos atkreipe demesi. Be dokumentu, linijos, klientas turi teise, nustatyta kiekvienam sandoriui darai savo saskaita kopija. Jie taip pat turetu gauti pagrindine informacija apie imones jus atstovaujate, taip pat savo darbo istorija. Jeigu jums nepavyksta laikytis savo klientams praneše ar jus samoningai sustabdyti bet kokius dokumentus, jus galite atsisveikinti su savo licencija.
Nepakanka sudaryti lukescius. Jus turite viska, kad gyventi su juo. Išlaikyti atvira ryši su jusu klientais. Kaip ir bet kuris kitas ryšys, komunikacija yra butina jai tapti seniai. Jeigu yra aplinkybes, pramones, kurios galetu tureti itakos klientui, arba jei manote, kad kita investicine stilius tinka ypac spresti, pirmiausia patikrinkite savo kliento, kad butu išvengta nesusipratimu saskaita. Be to, isteigti reguliaru susitikimo su savo klientu. Šiame susitikime, kad jusu klientas prisijungti prie savo veiklos iki šiol, kad jei jie nera patenkinti, jums gales atlikti kai kuriuos patikslinimus siekiant išlaikyti gerus darbo santykius.
Trumpai tariant, turetumete apgalvoti galima konflikto tarp jusu ir jusu klientu ir imtis atsargumo priemoniu ir užkirsti kelia ju vyksta. Tokiu budu galima išvengti parodant "skyrybu skaicius", nes nesuderinami skirtumai nebus priežasties.
No comments:
Post a Comment