Nuraminti banko klientus per Mokymai - Gauti Pastarieji IndyMac

Liepos 11, 2008, IndyMac Bancorp viena iš tautos didžiausiu Pagrindinis skolintoju, nesekmingas, tampa penktos banko žlugimo 2008 m. ir trecias pagal dydi banko žlugimo Amerikos istorijoje. Po IndyMac žlugimo, JAV vartotojai buvo iš panikos busena. Taigi, bankai taip pat yra ir nerimo busenoje, nes jie atsiduria su nuramino klientu iššukis, kad ju istaiga nebus šalia IndyMac. Geriausia abi šias problemas yra tinkama mokymo banko darbuotojai.

IndyMac buvo viena iš daugelio finansu instituciju
Nors IndyMac Bancorp nuosmukis maža tiesiogini poveiki bendros sveikatos banku sistemos (dažniausiai banku gerai kapitalizuota ir jokiu nepasiekti pavojaus), vis delto prisidejo prie didejancios susirupinimas del šalies finansu sektoriaus stabiluma. Nepaisant to, kad FDIC maksimalias pastangas, siekiant užtikrinti, kad banku sistemos sveikatos visuomenei, rinkoje spekuliaciju tapo siauciantis po žlugimo. Akciju pagrindiniu JAV bankai staigiai, ir investuotojai pradejo baimintis, kad kitos institucijos, iskaitant hipotekos gigantus Fannie Mae ir Freddie Mac, gali žlugti, taip pat. Dar svarbiau, kad banko klientams, atsižvelgiant i stebejimo Wall Street reakcija, pradeda bijoti, kad ju bankai gali žlugti.

Bankai yra pagrista pasitikejimu, todel abejones del klientu protus nera Bode gerai tautos finansiniu paslaugu sektoriuje. Klientai turi gamtos noras apsaugoti savo pinigus. Net ir FDIC egzistavima ir jos garantija, lešomis, kai klientai abejoniu sauguma ir patikimuma, ju bankus, ju atsiimti savo indelius taip ardymo kapitalo reikia veikti bankai.

Del gresmes baime kelia, bet pasitikejimo sukrete pastaruju ivykiu ir einamuju finansiniu klimato turi buti atkurtas siekiant apsaugoti banku ir ju klientu. Tai gali buti igyvendinta tik per individualiu pastangu banku itikinti klientus sauguma ir patikimuma, ju atitinkamos institucijos. Todel kiekviena banko darbuotojai turi buti tinkamai apmokyti, atsižvelgiant i scenos taip:

o sprendžiant kliento baime ir susirupinima. Darbuotojai privalo tureti galimybe spresti su piktas ir nusiminusi klientai, rodyti raminancia savybes, klausytis ir suprasti klientu poreikius, tvarkyti sudetingose situacijose, ir atsakyti i sudetingus klausimus atvirai ir sažiningai.

o informuoti pirkejus apie savo FDIC apreptis. Darbuotojai turetu šviesti vartotojus apie ju FDIC apreptis iskaitant sumas, kuriu saskaitos yra apdrausti, kas indeliu rušis yra apdrausti, saskaita nuosavybes kategorijoms, del kuriu draudimas yra grindžiamas.

o Užtikrinti klientu sauguma ir patikimuma, banko. Darbuotojai turetu suprasti, kad banku sektorius istorija, praeities krizes ji iškentejo, pakeitimai, kurie buvo padaryti siekiant užtikrinti jos stabiluma, vidaus audito proceduras, ir išores reguliavimo instituciju, kad egzistuoja.

Mokymas yra privalomas. Bankai negali nuraminti savo klientams, kol nebus ju, darbuotojai butu tinkamai išmokyti atlikti šia užduoti. Laimei, bankai gali rasti perdraudimo patys žinodami, kad Edcomm grupe Banko akademijos dabar siulo Žinoma, nuraminti musu klientu, kurie yra sukurti, siekiant patenkinti visu banko bando itikinti savo klientus, o atkurti pasitikejima saugumo ir patikimumo poreikius, istaiga.

No comments:

Post a Comment