Imoka yra mokama suma klientu apima didele dali patirtu faktiniu išlaidu. Ši suma atskaitoma iš faktines išlaidos ir paskolos imtasi sumoketi likusia kaina. Palukanu normos už šias paskolas yra labai priklauso imoka. Tokia padetis yra net automobiliams. Taciau vienas turi buti protingas, o todel, kiek nustatytas mokestis butu pervestas perkant automobili sprendima.
Nors perkant automobili klientas turetu lukštais žemyn bent 20 procentu transporto priemones kainos atžvilgiu nustatytos išmokos.< Ši strategija yra gana naudinga, kadangi tai užtikrina, kad pirkejas nebutu "aukštyn kojomis" reiškia, kad pirkejas nebutu, skolingu daugiau nei faktines vertes automobili. Budama aukštyn kojomis nera finansiškai naudinga, kadangi pirkejas turetu baigti moketi suma, kuri yra didesne už automobilio vertes. Be to, automobilis tures neigiama nuosava kapitala arba paimti mažiau vertes, kai vienas nori prekyba savo sena automobili i nauja transporto priemone. Kai klientas sudaro 20 procentu imoka, jis butu vienas diktuoja finansines salygos. Tokiais atvejais, perkant ar iškeisti i sena automobili, tai butu ne pirkejo nuožiura.
Nors atsižvelgiant i nuomos automobiliu, visiškai kitokia strategija pavyks. "BŽUP išlaidu mažinimo" yra terminas, naudojamas, kai nustatytas mokejimas, o lizingo iš automobilio. Su nuleidimo menesio mokejimu ketinima, daug kartu žmones, kad imoka ne mažiau kaip $ 3000. Laikais nelaimingas atsitikimas, šis imoka laikoma už automobilio gedimo aprepti ir negražinami. Nera gauti šiuos pinigus, net jei klientas turi susidurimo ir atotrukis draudimo galimybe. Taigi, tai nera patartina ideti pinigus i mašina, kuri yra išnuomota. Kadangi lizingo nereikia imoka, suma, kuri buvo skirta minetam tikslui gali buti saugomi banko saskaita. Pirkejo butu palankioje padetyje, jei jis yra pasirenges padaryti didesnes išmokas ir konstrukcijos vairuoti išjungimo išlaidas menesio lizingo imokos.
No comments:
Post a Comment