SSON: Pradekime tuo BPO atrodo paprastai. Mes tik matome atgal pabaigoje pasaulines recesijos - Kaip tai paveike Intelenet per pastaruosius keleta menesiu?
Susir Kumar: Gerai. BPO iš esmes atgal pabaiga imon
Ka mes pirma karta pamaciau ši pirmini etapa visa šia Recesija buvo sumažinti apimtis, ir daug bendroviu yra labai susirupines del to, ar jie išliks per ši Recesija ar ne etapa. Taigi kiekvienas pradejo strategizing apie tai, kaip išgyventi. Mes turejome imoniu, kurios mane, atsižvelgiant tam tikrus veiksmus, jie išliks nustatyti, ir tada mes iš bendroviu, kurios buvo gana rupi ju išlikimo rinkini. Taigi, kai kurios bendroves mes iš tiesu ivyko apie drastiškas priemones, kuriu buvo imtasi, ir dabar žmones nelauke tradicines užsakomuju paslaugu pasiulymus. Jie klausia musu: "Pasakyk mums, kaip galima paspartinti taupymo procesa? Aš žinau, tu gali duoti mums 50% išlaidu, 18 menesiu: ar taip, kad jums gali duoti mums 30% dabar? Taigi jis buvo visiškai naujas tikintis, kad atejo, ir aš manau, po pirmuju šešiu menesiu recesija pamateme bendroviu išeina su minetaja partija, [todel] teko pakeisti musu pasiulymo, arba musu pasiulymai klientams ir perspektyvos ... Tada pradejome stebeti, per ateinancius šešerius menesius apie devynis menesius, kad šios bendroves buvo padaryti greiciau sprendimus: praeityje jis imsis ka nors tarp šešiu iki 18 menesiu turi priimti sprendima del užsakomuju paslaugu ar užsieni, taciau šiame etape mums matau bendroviu sprendimu priemimas, kaip greitai, kaip gal dvi ar tris menesius.
Pastebejome, kad klientams, kurie perdave tik apie 15% ar 20%, visi kalbejo mums apie tai, kaip jie galetu padidinti užsakomuju / užsieni procentais, ir gauti ju kaina žemyn, tad mes taip pat vyko po to, kai kiekviena imone, kuri buvo perkamos tik maža sudedamoji dalis, ir mes pasake jiems, kad "taip, šiuo atveju irašote $ 5.000.000 per metus, arba $ 10 milijonu metu, cia yra dar viena galimybe, kur galima paspartinti ir padidinti užsieni ir užsakomuju paslaugu taikymo sriti, ir galite sutaupyti gali dvigubai arba tris kartus suma, kuria šiuo metu taupymas ". Trecias dalykas, kuri mes mateme buvo [prieš Recesija] žmones negaletu užsieni arba užsakomuju paslaugu teikimo sprendima, jei taupymo buvo, tarkim, mažiau nei 40%. I nauja aplinka, mes matome, kad net jei mums dave vertes pasiulyma, sutaupyta 15% žmoniu, priims sprendima. Treji metai atgal mes niekada eiti su kompanija, jei vertes pasiulymas buvo tik 15% sutaupyti.
Manau, kad dabar mes esame šiame etape - kai iš apacios klientu faktiškai augo maždaug nuo 5 iki 10%, todel jau mateme daugiau kortu yra išduotas, daugiau hipotekos skiriant vis daugiau žmoniu keliauja, i keliones segmenta, mes tvarkome, mes matome paklausos partija arteja. Ir per paskutinius šešis menesius daugelis bendroviu, kurios sumažino savo darbuotoju jegos, visi tiketi, kad bus kai kurios per ateinancius šešis 12 menesiu augimu. Nors, šios bendroves nera isitikines, kad šis augimas bus tvarus, žmones paprastai mano, kad 2012 m., yra kai jie matys augimo lygi tai, ka jie pamate, 2007-2008 metais. Todel vertes pasiulymas, kad mes siulome savo klientams, yra: "Jus vaikinai yra išeiti su ateinanciu metu plana, kad derybos maždaug 10% augimas lyginant su dugnu, o ne jus sukurtumete savo gebejimus ir žmones why don't you ieškoti ne dirbti su mumis, todel galite ijungti ciaupo arba išjungti ciaupa su mumis, kadangi tai sunkiau jums vaikinai tai padaryti savo aplinkoje, kur jis brangus ir daugiau reglamentuojamos.
SSON: Žvelgiant i ateiti, tada, Susir, ka dabar matote, kad didžiausias problemas, su kuriomis susiduria užsakomuju paslaugu teikeju? Ir kaip jums vietos Intelenet iveikti šias?
SK: Tik, kad suteiktu jums Santrauka: per pastaruosius, sakykime, 18 menesiu iki 20 menesiu, mes iš tikruju matyti, sumažinimas arba musu esamus verslo maždaug 10% sumažes iki 15%. Taciau yra naujas paklausa, kuri yra kompensavimo šio nusedimas, ir net-neto mes vis dar matome 10% augima. Geros naujienos yra tai, kad žmones daro greiciau sprendimus ir ieško užsakomuju daugiau. Del šiu ivairiu priežasciu ir del to, kad mes suteikiame jiems kaip, o ne tik išlaidu verte, buvo musu esamus-to-naujas verslo augimo, beveik 25%, kiek, kuri po kompensuoti 10% -15% nusedimas dar saskaitas 10% grynosios augimui. Štai apatine eilute visa tai.
Žmones taip pat yra derybu daugiau. Ir žmones tikrai išbande rinkoje per pastaruosius 18 iki 24 menesiu ir stengiasi išspausti šiek tiek daugiau iš paslaugu teikejus, kaip mums. Kai jie atejo i per ši Recesija etapas ir teiraudavosi 5% arba 10% nuolaida, mes dave jiems, nes jie yra ilgalaikiai santykiai, ir mes turime atsakyti i kai kuriuos savo laiku sunkumu forma. Dabar tai tampa nauja norma, kaina.
Mes taip pat išmoko per paskutinius 18 menesiu arba 24 menesiu skaiciuoti operacijas efektyviau. Taigi, ka mes jau pasakojo klientu per pastaruosius 18 menesiu: "Gerai, jums, vaikinai, noriu 10% nuolaida, mes Jums 10% nuolaida. Bet ne diktuoti man atžvilgiu, kuriose vykdoma veikla turi buti vykdoma nuo, kokia turetu buti kontroles trukme, kas turetu buti technologiju natura - galite man papasakoti, kas yra galutinis rezultatas norite, kalbant apie efektyvuma, pagal apsisukimo laikas, del tikslumo, ir leiskite man nuspresti, kaip ir iš kur vykdoma technologinio valdymo, ir aš duosiu jums 10% nuolaida. " Kas nutiko per pastaruosius 18-24 menesiu, mes gavome laisve spresti, kaip skaiciuoti ir iš kur paleisti veikti.
Net-neto nors mes sumažino kaina, mums pavyko gauti ta pati dydi, kaip tai, ka mes buvo gauti anksciau ..
Kitas didelis iššukis, kad žmones nori daugiau ir daugiau finansiškai struktura pasiulymai, o ne reguliariai užsakomuju paslaugu, kurios yra per-FT kaina arba per sandorio kaina; tai tampa truputi sudetingesnis. Jie klausia musu finansuoti atleidimo iš darbo, jie prašo mus fonda isteigti išlaidos; yra keli klientai, kurie vercia mus imtis rezultatus pagristos kainodaros, ir mes imtis daugiau ir daugiau, kad. Manau iš rizikos požiuriu, dabar reikalaujama, kad veiksnys, jei ne visos JK finansavo atleidimo iš darbo - ir jei sutartis yra pasakyti daugiau nei 5 metu laikotarpiui, jeigu ji faktiškai tampa nutrauktas anksciau, tuomet mes ne turi apima visa finansavima atleidimo iš darbo, kad mes padareme.
Imones taip pat ateina ir sako mums: "vaikinai, tiesiog musu veiklos užraktas kartu pasiimti, ir jus vaikinai nuspresti kranto / juros mišinio, ir tt: tai, ka norime, kaip rezultatus." Ir ka tai reiškia mums yra investicijos; perimti pensiju šiu darbuotoju rizika ir išlaidas, susijusias tik su suderinti, kad naujoji veikla, kad mes perkame iš musu verslo ir tt ir pan. Per pastaruosius šešis menesius mes turime padaryti apie penkis isigijimo tik back-end, jei bendroves veikla. Ir, kad visada integracijos iššukis - ir rizika.
SSON: Tai idomu punktas: šiuo metu mes matome iš BPOs supirkimas bendru paslaugu nelaisve daug, pavyzdžiui, kurdami ir UBS: yra, kad kažkas jusu darbotvarkes iki 2010 m.?
SK: Taip jie ir iš tiesu, vienas iš privalumu mes turime yra mes nera biržoje užsiregistravusi imone, ir budama Blackstone dalis, mes turime prieiga prie kapitalo. Kai isigyti galinis biuras esamos bendroves, ka jums reikia kapitalo, ir sugebejima priimti jusu spausdinimo Lt poveikio, pirmuosius šešis menesius ar išpirkti bendrove metus.
Pavyzdžiui, jei aš buvo pirkti galinis biuras esamos bendroves, bendrove tikriausiai išlaidu, tarkim, 20% sumažinimas. Be to momento, kai jus perkate ji ir paleisti atsiskaitymo 20% mažiau Kita diena jus iš tikruju patiria savo knygas nuostoliu, nes išlaidu struktura ir kaip operacijos, skirtos poreikius praleisti, pavyzdžiui, 100 ir Jus mokate tik faktiškai atsiskaitymo klientui 90. Yra jusu P & L. skyle Tik maždaug po šešiu menesiu iki vieneriu metu jums pradeti mažinti savo išlaidas, jums bus pradeti statyti efektyvumas, procesus ir taip toliau ir taip toliau, ir jus galesite sumažinti savo išlaidas nuo 100 iki, tarkim, 80 ar taip - ir del to, kad klientas turi moketi 90, jus pradesite uždirbti iš 10 pelno. Ka tai reiškia mums tai tures itakos musu P & L sudaro vieneriu metu laikotarpi. Bet kadangi mes negalime išvardyti tikrai nesvarbu musu, ir gerai yra, paprastai, kai jus sandoris, kaip tai mes prašome juos prisirisama - suteikti mums veiklos isipareigojimas tam tikra laikotarpi . Ir kaip aš Jums sake, mes apie penkias operacijas per paskutinius šešis menesius visu šiu penkiu sandoriu atejau su pajamomis isipareigojimas tam tikra laikotarpi. Pamatysite mus daugiau ir daugiau šiu rušiu sandoriai tiek sausumoje, taip pat juros.
SSON: Kas padarei sandoriu su per pastaruosius penkis menesius?
SK: Mes padareme vienas sandoris su vienu iš didžiuju banku, mes apie Wykanczac sandorio Jungtineje Karalysteje. Mes nupirko du belaisvius iš kelioniu bendrovems, mes nupirko vienas nelaisve iš labai didelio banko, mes apie isigyti viena labai didele nelaisveje nuo transporto bendrove Jungtineje Karalysteje ir mes taip pat isigijo kita bendrove, mažmenines prekybos ploto, kuris yra pakankamai didelis: apie 200 -300 skaicius.
SSON: Permainos, Susir - Paimkime sveikatos apsaugos išvaizda? Mes naudojant šia JAV sveikatos priežiuros serija su Intelenet, galite duoti mums i darba darai tiesiogiai šioje vietoje sužinoti?
SK: Yra du dalykai. Visu pirma, "Blackstone" yra apie dešimt bendroviu, sveikatos priežiuros erdves JAV, arba paslaugu teikejo puses ir moketojo puseje. Kita vertus, mes ieškome i pokycius reglamentavimo srityje, kad vyksta su JAV: nauji reglamentai reikš, jeigu iš JAV asmuo vyksta, ir ji taikoma draudimo, kad asmuo turi buti pateikti draudimo polisa. Šiandien jie gali tiesiog eikite ir pasakykite klientas, kad jie neleis draudimo ne visi. Obama administracija atveria draudimo, kad anksciau, draudimo imones gali tik pateikti draudimo žmonems konkrecioje jurisdikcijoje - tai galetu buti ypac valstybes, pavyzdžiui, Arizona bukle. Dabar jie leido šiu draudimo dalyviams suteikti draudimo visose Jungtinese Amerikos Valstijose.
Taigi atsižvelgiant Arizona vel pavyzdžiui - sako, kad buvo keturiu didžiuju draudimo bendroviu, kurios teikia sveikatos draudima; staiga dabar yra imoniu, iš Niujorko, kurios yra išdavusios politika, Arizona, yra bendroviu, Teksasas išdavimo politika Arizonoje. Bendroviu faktiškai teikia draudimo numeris padengti išaugo pagal ši nauja reglamenta. Todel i suammary, jos negali paneigti žmoniu aprepties ir konkurencijos faktiškai padidejo. Pagal šio mes manome, kad tiek draudimo moketojais ir draudimo paslaugu teikejai tures savo išlaidu ir pelningumo poveikio.
Naujas kodas, taip pat bus nustatytas. Jei pažvelgti i bet diagnoze arba tvarkos, JAV ar visame pasaulyje, ji turi buti kodifikuota. Pavyzdžiui, jei kas nors diagnozuotas keturiu ligu, kuriu kiekviena turi buti koduojami, arba jei kai operacija buvo atlikta del konkretaus asmens tada ir vel reikia koduoti. Ši kodavimo padeda išlaikyti medicinos registru, taip pat padeda moketi draudimo bendroves ir ligonines - tai draudimo kompanijos naudoja ši koda i darba, kiek moketi už ligonines, pagristu bet negalavimu jie. Dabar ši koda išgyvena pokyciu nuo to, kas vadinama ICD9 i ICD10 kuri didina ir pokycius, kaip viskas yra kodifikuota.
Taigi ka visa tai reiškia imonems? Pirmiausia, jie tures persikvalifikuoti ju žmoniu kodavimo jie privalo pakeisti savo sistemas, kad jos naudoja kodavimo ir del kodu skaicius išaugo, jie turi gauti daugiau žmoniu i kodavimo. Vyriausybe stebes moketojai ir paslaugu teikejai, noredami isitikinti, kodavimo butu rengiamos tinkamai. Visi tai sukels didele itaka sveikatos priežiuros imones kaštus ir pelninguma taip musu pasiulymo šiuo metu yra ta, kad galime ateiti ir padeti kodifikuojama. Jums nereikia mokyti žmones savo tikslu, nes mes galime arba gauti šiuos žmones sausumoje JAV ar mes galime Jums padeti su juros sprendimas. Kai jus suteikiate juros sprendimas, išlaidas nužengia - ar jis padeda su nauju klausimu turime konkurencijos salygas ir visuotini prieinamuma. Kaip mes tureti prieiga prie dešimt bendroviu Blackstone portfeli, mes jau darome darba iš ju mažai, mes galime tik sverto šia patirtimi ir gauti visoje rinkoje. Taigi priežasties mes sutelkiant demesi i JAV, vienas, pasinaudoti nauja situacija, ir du, siekiant padidinti žinias, mes jau pastate pagal daryti darba už šiu Blackstone portfelio bendroviu nedaug, tiek apie moketoja ir teikejo puses.
Suresh Ramani: Manau, jei buvo padaryti kontekste, kai JAV sveikatos buvo tradiciškai ir jei ji važiuoja, manau, kad yra svarbiu priežasciu nerimauti. Jei pažvelgti išleisti 2008 metais, jie išleido apie 2400000000000 $ del sveikatos priežiuros - tai sudaro apie 17% BVP - ir kad 2400000000000 $, 80% sumažejo iki 20% nuo apdraustojo JAV gyventoju. Šis skaicius šiandien vyksta du kartus per ateinancius aštuonerius metus i sveikatos priežiuros išlaidas bus apie $ 4500000000000. Todel Jus galite pamatyti eksponentinio augimo ir su visais reformu, kurios Susir turi kalbejo apie, pavyzdžiui, visuotinio prieinamumo ir viršijanciu valstybes apdrausti, rizikos apetitas visiems teikejams, ketina eiti.
Kitu didžiuju gabalas yra netiesioginis mandatus, kurie yra ICD9 perejimas i ICD10 kuris kaip programa, manau, nesvarbu, ar kitos šalys prieme JAV turi patvirtinti, ir kad bus reglamento, kuris turi isigalios iki 2012 m. . Taigi, jie vel išlaidas, kad paslaugu teikejai ir moketojai turi padengti.
Kitas didelis komponentas yra tai, atsižvelgiant i kompensacijas, kurios ateis, nes Obama administracija nori apie $ 400.000.000.000 iš praleisti apmoketi deficitas. Taigi, jei visa tai ivyks, moketojai, turi sutelkti demesi i savo veiklos išlaidas, jei ne visos jos neišliks - ar ten tures buti konsolidavimo arba pašalinimo iš 1800 moketojais JAV rinkoje istorija.
Taip pat reikalavimu laikymosi klausimas. Su visais šiais pokyciai, sunku išlaikyti procesu atnaujinami; todel sveikatos draudimo vežeju, kurie neatitinka isipareigojimu bukle, federaline valdžia - ir jie moka milžiniškas sankcijas. Taigi Intelenet gali žingsnis cia ir išspresti šias problemas. Svarbiausia gabalas kad ne tik mes konsultuotis, bet mes iš tikruju igyvendinti procesu tobulinimas. Kitas gabalas tai, kad mes sprendimu, kurie yra tiek BPO ir technologiju, susijusiu tiek yra optimizuoti procesus, kad mes sutelkti demesi ir užtikrinimas, kad tai yra užsakomuju paslaugu ar užsieni. Taigi aiškiai triju dalyku: teises aktu reikalavimu laikymusi, sumažinant eksploatavimo išlaidas ir pagerinti kokybe, manau, musu trimis ramsciais, jei jums, musu paslaugu teikimo.
SSON: Susir, jus kalbejote apie paslaugas, kurios yra perkamos: procesu ir atitikties tt, ir jus paminejote kodavimas. Kokios kitos paslaugos tikites sveikatos pramone JAV neatiduoti i jus?
SK: Nera dvieju žmoniu, šiame laukelyje: teikeju - daugiausia ligonines ir moketojams, kuriu salygos draudimo bendroves. Del paslaugu tiekeju, taip pat yra bendroviu, kurios teikia medicinine iranga - taip, vel kitoje didžiuleje rinkoje. Pavyzdžiui, musu teikiamas paslaugas ligoninems yra kodavimas, saskaitu pateikimo paslaugas, susisiekite su centro parama, teigdamas, pinigus iš draudimo bendroves - jei kas nors eina per procedura tada mes turime užtikrinti, kad gydytojas irašo juos i forma ir forma yra nuskaitomi ir ji ateina pas mus - turime mašina, mes turime padaryti teises kodavimas, mes turime išsiusti ji i draudimo bendroves patikrinti, ar ji yra taikoma. Jei jis neapima draudimo ir tai atskaitoma suma, mes turime eiti po apdraustas. Tada mes turime kelti saskaita ir pasakyti moketoju iššukis, ka turime saskaitas, derames ir uždaryti šiuos klausimus. Tada yra skundu ir skundu valdyma. I moketojai puseje mes gauname saskaitas fakturas, mes sumoketu saskaitas, ir mes suderinti saskaitas.
SSON: Ar teikiant šias nuostatas nuo kranto paslaugas ar tu teikia iš savo buvimo vietos Indijoje?
SK: Nera klientams, kurie prašo musu, kad ka nors iš darbu gabalas kranto musu vieta, arba netoli kranto vietose, ar juroje. Todel mes dirbame su visais modeliais. Siulome klientams Indija ir Filipinus. Filipinai slaugytoju, kurie yra daug arba žiuri ketina JAV arba kurie grižo iš JAV Taigi, tai yra didelis baseinas, kad mes skverbiasi i sakyti, kad "jei jus dirbate su mumis sveikatos priežiuros erdves, ji gali buti prideta patirtis jums vaikinai kai ieškote, JAV darba. " Arba žmoniu, kurie grižo iš Jungtiniu Valstiju, kai jie jau žino niuansu ir sistemas, tai jie gali buti lengvai dirbanciu aplinka, pavyzdžiui, Filipinuose. Mes taip pat turime Lenkijoje svetaines, vel gera svetaine, iš kur mes teikiame paslaugas i sveikatos priežiuros.
SSON: Jus, be abejo atrodo labai atidžiai JAV sveikatos priežiuros erdves; Ar numatote Intelenet galbut pleciasi i kitas šalis?
SK: Mes turejo klientu iš Didžiosios Britanijos per pastaruosius 8 metus. Bet [Taciau] mes peržengia JAV, kitose. Lietuva pati rinka yra plati. Žmoniu, kurie vis kuriems pagal draudimo Indijos suma yra didžiulis, visi dabar nori buti ir yra sveikatos priežiuros bendroviu daug, tiek paslaugu teikejui ir moketojo pusiu ateina i Indija. Tai yra visiškai nauja rinka mums.
SSON: Kodel, jusu nuomone, naujus klientus - per JAV ar Indija toliau "linija - turetu pasirašyti su jumis, o bet jusu konkurentai?
SK: Aš pamineti jums, kad mes turime apie dešimt bendroviu Blackstone portfelio, iš kuriu visi mes dirbame su labai atidžiai - ir darbo, kad jie mums apima beveik visa eile darbu, kad sveikatos apsaugos draudimo bendroves ieškoti užsakomuju paslaugu . Dabar šios bendroves nebuvo naudojamas užsieni ir užsakomuju paslaugu, kiek finansiniu paslaugu sektoriuje, ir vienas didelis dalykas, jie ieškos yra: "Ar jums, vaikinai, tikrai daro tai, kodel aš žiuri užsakomuju paslaugu?" Ir mes galime irodyti faktini gyventi jei dirbti jie tikisi perduoti. Be to, ka dareme, yra daug didesnis musu sveikatos valdymas, todel mes turime per velai idarbinti apie puse dešimt žmoniu, kurie kai kuriuos labiausiai žinomu žmoniu sveikatos apsaugos sektoriaus, JAV; šie vaikinai, kurie tikrai kurti paraišku sveikatos priežiuros imones. Mes taip pat svertu, per Blackstone portfeli, bendradarbiavima su žmoniu, kurie faktiškai dirbanciu bendroviu, pamatyti, kaip jie gali dirbti kartu su mumis, kurti sprendimus del kai kuriu JAV bendroviu Mes programa, kur galima faktiškai importuoti žmonems, kurie dirba su sveikatos priežiuros imoniu dalis Intelenet komanda.
SSON: Kas kitu sektoriu, jusu nuomone, suteiks jums daugiausia galimybiu pletros per ateinancius kelerius metus?
Suresh Ramani: Manau, kad yra kai kuriose pagrindinese srityse, kad ketiname augti Amerikos rinkai. Vienas iš komunaliniu ir antra, vyriausybe išleidžia, taciau sveikatos priežiuros daro didžiausia augimo pyrago. Aišku kalbejimas mums kaip organizacija JAV prisideda apie trecdali musu pajamas. Mes taip pat paskirstytas Indijos rinkoje, taip pat Jungtines Karalystes rinka. Bendrai, matome, kad banku sektorius vel juda, ne agresyvus tempa, taciau priimtina tempa per ateinancius 18-24 menesiu, galime pamatyti gera trauka rinkoje. Ir mes labai geri bankininkystes ir finansiniu paslaugu erdve. Mes šiandien beveik apie 8000 žmoniu, dirbanciu šioje rinkoje, ir daro viska, apdorojimo tipa, kad galite galvoti apie darai bankas. Trumpai tariant, jei mes turejome pinigu, mes butume banko save!
Kitas augimo srityje mums yra keliones ir svetingumo. Susir prasidejo atkreipia demesi, kad žmones nera keliauja tiek, bet tai laiko klausimas: kai ekonomika pradeda žiurint, bus paklausa keliauti, taip pat viešbuciai. Tai štai sritis, kurioje mes jau investavo, tiek sausumoje ir atviroje juroje, ir mes beveik apie 3000 žmoniu šioje erdveje taip, kad yra vel sutelkti rajone už mus.
Telekomunikacijos, yra mums ypac daug demesio i Indijos rinka; tai sauletekis pramonei, kas apie 1 mln klientams menesi dedama i Indijos rinkos erdveje. Telekomunikaciju sudaro beveik 10% musu pajamu šiandien. Ir, žinoma, esame patekti i naujas rinkas: Australija, mes buvimas ten, ir mes taip pat atlikti darbus, komunaliniu paslaugu imonems iš Australijos. Vidurio Rytuose vel gera proga, kad mes matome banku. Ir Europoje, žinoma, su Lenkija ateinanciais in Mes taip pat turime Mauricijuje centras kuris padetu Prancuzijos galimybes. Ir visa tai suteiks mums buti pasauline veikeja, gyvena šiose rinkose, kurie taip pat gali atlikti darbus, šiu iš pigiu miestai rinku tapatybe. Taigi aišku mes pereiti nuo prekes ženklo identiteta Indijos pagrindu BPO i pasaulio BPO.
SSON: Ir igyja verslo tose vietose, prioritetas jums?
Suresh Ramani: Žinoma. Kaip, JAV jau turime du centrus ir veikia su beveik tukstantis žmoniu, turime partneris prisijunge Australija. Susir kalbejo apie atsižvelgdamas i JK tinklalapyje šiuo metu. Tokia didele, rinkas, taip, tikrai manau, kad tai augimo variklis su mumis. Mes norime buti su pagrista gyventoju kiekvienoje iš šiu šaliu.
SSON: Kur noretumete matyti Intelenet penkiu metu?
SK: Kas mes tikrai stengiames buti yra "vieno langelio visu dalyku, susijusiu su užsieni ir užsakomuju paslaugu. Yra imoniu, kurie nori daugiakalbe sprendimus; yra imoniu, norinciu daug geografija sprendimai; yra imoniu, norinciu konsultavimo sprendimus; yra imoniu, norinciu technologiniai sprendimai; yra imoniu, norinciu faktine verslo procesu sprendimus, kurie gali buti arba pagal išlaidu arba, kalbant apie efektyvuma; yra imoniu, norinciu analitikai. Taigi viskas, kas yra aplink verslo proceso šalutinis skausmas, ka mes norime, kad tikrai pateikti. Tai musu demesio; per ateinancius penkerius metus tai, ka mes norime buti: imones, kuri gali sukurti, kai kompanijos, galite ideti i atitinkamu technologiju igyvendinimo projektas, ir imonei, kuri gali atlikti verslo procesa. Taigi mes ieškome ne vieno langelio visu dalyku, susijusiu su verslo procesu.
SSON: Palyginus save su kitomis Indijos BPOs pvz Wipro ar Tata - ten yra daug, kad atsirado iš Indijos - Kaip pateikti save ne centre, kaip organizacija?
SK: Jei pažvelgti Wipro ir TKS - visos technologiju bendroves, visu didele Indijos IT bendroves, jie daugiausia demesio skiriama IT ir BPO sub-segmente ji. Jei pažvelgti i pajamas, gaunamas iš BPO lyginant IT procentais BPO yra labai maža dalis. Palyginti su IT bendroviu, mes sutelktas BPO apie mus - ir aš manau, kad žmones, kurie ieško didelio poveikio, pavyzdžiui, telekomunikaciju bendroves, mažmenines prekybos bendroves arba bendroviu banko, kuris turi priklausomybe nuo gero operaciju aikštele gauti naujos veiklos naujas rinkas, ir per ilga laika mieliau dirbti su demesio BPO apie mus kaip IT imone, kuri gavo iš BPO poaibis, numeris vienas.
Ka mes darome, yra iš esmes varžtas apie technologijas, kurios gali remtis našumo I procesu, kurie perdave arba offshored - todel mes turime skenavimo sprendimus, darbo eigos sprendimus, VKM sprendimus ir tt kadangi požiuris, kad IT bendroves laikosi yra sukurti sprendima. Štai tarp musu dvieju skirtumas. Yra atveju, kai mes prarasti pasiulymu Kai kuriu iš šiu technologiju bendroves; yra atveju, kai mes laimeti pasiulymus prieš juos. Tai priklauso nuo to, kaip kai pirkejas žiuri i ji: jei nori daugiau IT ir mažiau BPO jie bus eiti i kompanijomis kaip TKS arba Wipro. Jei ieškote specializuotu BPO paslaugas, jie ateina pas mus.
Yra taip pat bus konkurencija Accentures ir šio pasaulio IBMs, bet manau, kad ten taip pat yra problemu su jais del kainu, susijusi su lankstumu, ty greiti, ir kad jie jau tapo per didelis, ir mes manome, labai aiškiai turime padetyje prieš šias Del savo dydžio ir vikrumas ir greicio ir lankstumo, su kuriomis mes galime aiškiai sandoriu vaikinai. Štai kur mes mateme, kad mums pavyko laimeti pasiulymus del šiu vaikinai.
SSON: Ir jus manote, kad patys konkurencingesne kainos?
Suresh Ramani: Žinoma. Mes geriausi klaseje.
SSON: Žinoma jus ketinate pasakyti, kad! Galiausiai, aš noreciau jusu paklausti: kas yra jusu apibrežima puikus užsakomuju santykius? Ir idealus klientas?
SK: Manau, kad atsižvelgiant i paslaugas, kurias mes teikia, visiems suteikiama daugiau ar mažiau panašia paslauga. Ilgainiui, kas tikrai svarbu yra pasitikejimo elementa. Ir mano apibrežima tiesa santykius tarp bendroves, kuri yra užsakomuju paslaugu kompanija, kuri teikia paslauga, kad jus tikrai gali gyventi kaip partneris. Taigi, pavyzdžiui, jei matote, nuosmukis, kad mes buvo per pastaruosius 24 menesiu, žmones ateina ir teiraudavosi tai, ko nera parašyta sutartyje. Jie jau sake: "Mes iš tiesu suteikia jums minimalus, minimalus isipareigojimas tiek daug isipareigojimu: aš negaliu gyventi iki del šiu priežasciu minimalus." Ar mes atvyko ir keliama ju? Arba mes tikrai pripažinta, kad buvo sunku? Aš ne praejo gryno raide sutartis, bet iš tikruju atsake kaip tikras partneriu ir padejo žmonems per sunku laikais. Ir jie atsake atgal, dauguma bendroviu, kurioms daviau nuolaidu ir kam aš atleisti salygu sutartyje daug, per pastaruosius 3-6 menesius vel tare: "Žiurek, Susir, mes ieškome ne kažka nauja ir tikrai norime dirbti su jumis, mes nenorime pareikalauti RFP, mes tiesiog norime klijuoti su jumis vaikinai, nes mes jumis pasitiki. "
SKAITYTI original post: http://www.ssonetwork.com/topic_detail.aspx?id=7010&ekfrm=6&utm_source=ssonetwork.com&utm_medium=SMO&utm_campaign=EZART&utm_content=02_15_2010&utm_term=SHARE_LINK&mac=SSON_REDDIT_SMO_2010
No comments:
Post a Comment