Bankai ir filialai: Kas atsitiko Online?

Taigi Abbey "paskelbe, kad ji atidaryti apie 100 nauju filialu.

Peržiureti visa straipsni cia.

Tai idomu kaip skelbimas ateina tik po keliu menesiu po paskelbes, kad jie bus paukštide iki 2000 darbo vietu efektyvuma vairuoti I'm idomu sužinoti atsilieka steigdamos savo filialus, motyvacija. Kokia ji yra, ji turi svariu su tuo susijusios išlaidos šioje veikloje turi buti astronominiu Nekenkia bendrasias išlaidas padidejimas.

Mano spekuliacijos, kad tai buvo nuspresta, kad filialai yra bu
Jus žinote, scenariju, jums vaikšcioti, dumai išeina jusu ausys, paklausa, kad jusu saskaitos iš karto uždarytos ir susitiko su sklandžiai kalbate ir suprasti darbuotoju. 20 minuciu veliau jums išeiti, kuriu saugomi jusu saskaitoje, taip pat užsiregistravau kredito korteles ir dideles pranešimas depozitine saskaita.

Ar yra paslepta žinute cia? Manau, kad yra. Aišku, kad jie nebuvo sekmingi sumažinti klientu bidonas ir pritraukti nauju klientu per interneto priemonemis. Nežinau, jei jie jau net nebande. Jei jie, Gaila, kad ji neveikia. Jei ne tada tai, ka jie turetu daryti. Galite išsaugoti finansu direktorius laimingas išlaidu daug mažesnis nei galetumete apie naujus filialus ir taip pat išvengti smarkiai išaugo sanaudos. Be to, ir dar svarbiau (bent jau taip butu), kad ateityje ju klientai butu patenkinti.

Jei klientai turi internetine bendruomene, kad jie galetu prisijungti prie savo banko, kad jie galetu bendrauti su ju banko tada jie ka tik pasieke geriausia laimetu jie kada nors galetu. Jus matote cia, mes tureti tiesiogini ryši su vartotojo, jie jauciasi vertinami, jie jaucia, kad kažkas klausosi, daugiau to momento jus - paslaugu teikejas, banko - gali bendrauti norima atsakymus. Tai leidžia neatsilikti nuo vartotoju poreikiu ir noru ir tuo paciu galesite kurti advokatai. Kai baigsite, tai jus galite atsisakyti savo rinkodaros direktorius, jis ne nebereikalinga - jus advokatai padarys savo darba Jums.

Jeigu jus skaitote ši, ir jus dirbate Abbey, aš žinau, ka jus dabar galvoju - "Ka apie vidaus pridetines reaguoti i klientu užklausas, klausimus, pasiulymus šioje bendruomeneje". Tai geras klausimas, tegul galvoja apie tai. Kiek atskiri klausimai Ar manote, kad galima. Tikrai, kiek. Jus su galutiniais (ir maža) produktas siulo kranto. Tai štai pirmas dalykas, nebus, kad daugelis atskiri klausimai, bet ir klausimus, kurie egzistuoja, apie tai galvoti, jums atsakys, kai šimtai ar tukstanciai gaus atsakyma, tas pats atsakymas - Oi, pagaliau, atitinka pranešimu jums išgirsti jusu klientai sako.

Taigi know you're pastatas gražus saugykloje informacijos, pasiulymu ir patarimu visiems, kurie yra pritaikomi Jusu laptopui. Jei turite padoru paieškos priemone pastatyta, klausimai turetu sumažinti su klientais rasite atsakymus i jiems rupimus klausimus patys. Prasmes. Taigi, dabar, klientas atlieka darba, kuri naudojote daryti, kad skamba gerai, - sumažinti darbuotoju skaiciu, FD bus malonu dar karta.

Paskutinis punktas (siekiant išlaikyti dienorašti trumpalaikiu ish labiau nei bet kas kitas), pagalvokite apie šia bendruomene. Pagalvokite apie savo klientus atvirai reikšti "Aš noriu, aš neturiu daryti toks ir toks, kai aš konfiguruoti naujas tiesioginis debetas", arba "Kodel prireike 5 dienas sutvarkyti ši" ir galiausiai "Kodel banko toliau siusti savo Patikrinti knyga savo ankstesniu adresu ". You've got laisvosios rinkos tyrimus. Nemokama = FD yra laimingas vel, rinkos tyrimus = Rinkodaros direktorius laimingas. Ooops, aš pamiršau, jis jau praejo. Gerai,

Vadovas gaminiai bus laiminga.

Ateitis yra internete, ateities mobiliesiems telefonams. Musu nedaug turiu laiko, polinkio ar noras aplankyti banko gatveje. Grupe, kurioje yra šiuo metu yra sumažinti skaiciu visi laiko. Kai mes i Pasaulio banko, ši grupe bus labai maža.

No comments:

Post a Comment