Kas padeda sukurti gera finansu Professional?

Kaip buvo padaryti kelis pakeitimus i svetaine, aš rasiu sau galvoti apie tai, ka iš tikruju reiškia buti geros finansines specialistas. Aš pradejau atsižvelgiant i amžiu, išsilavinima, patirti, svarba ir sertifikavimo pirma. Aš asmeniškai manau, kad amžius neturi jokiu su savo kvalifikacija ir pažymejimus paprastai taikomos konkrecioje srityje. Išsilavinimas ir patirtis tikrai yra ne del svarbiu dalyku, kuriuos reikia apsvarstyti, sarašas. Tada aš pradejau galvoti apie visus Baisuokliai aš gird
Taip, nematerialus turtas: savybes, kurios negali buti kiekybiškai ivertintas. Kiekvienas gali dirbti pramones kelerius metus, ar pasiekti tam tikru profesiniu pasiekimu. Dalykas yra, taciau yra tik keletas savybiu, kurios yra dar svarbesnis. Patikrinkite ar ne i sarašo pradžia yra sažiningumas. Tai gali skambeti trivialus, bet ir tarnautoju nusikaltimu dauguma atsiranda del sažiningumo trukumo. Sugebejimas buti skaidrus su klientu, kad savo tikruosius ketinimus ir norus: Ar kliento interesams tikrai geriausiai investuoti i tam tikra savitarpio pagalbos fonda, ar tai del to, kad fondas atlieka didelis krovinys, kuris bus naudingas patarejas interesus? Jis gali buti taip paprasta, kaip paminkštinimas mokescius busto paskola, ir teige, kad mokesciai yra "butina dalis taikymo procesas. Skaidrumas ir sažiningumas yra pasitikejimo pagrindas jokiu santykius, ypac ta, kurioje kliento pinigu neskiriama.

Kitas svarbus bruožas, kad tikrai ypatinga finansu profesionalu, bus tureti yra gebejimas bendrauti. Tai nereiškia, kad specialistas turi buti keretojas. Ne, tai reiškia, kad specialistas turi gebeti faktiškai klausytis: klausytis kliento fone, ju poreikius, norus, problemas, sumišimas, ir tt Kai visos atitinkamos informacijos buvo gauta, kitas žingsnis yra galimybe bendrauti Atgal i klientu ka Veiksmu planas bus, bet taip, kad klientas ne tik jaustis visiškai patogiai, jie bus iš tikruju suprasti viska. Pagrindine šio susije su žmoniu, kurie dirba su profesines patarejas natura yra nesugebejimas išvengti nuolatinio naudojimo pramones žargono, kuris tik sukelia daugiau sumaišties.

Kai kuriems žmonems, tai kokybe gali buti neatskiriami nuo atvirumo, bet todel kiekvienam klientui pajusti atitinkamos yra kažkas, kad Neretai tenka prie kelio. Kiekvienas klientas turi buti traktuojami taip, tarsi jie tik klientu specialistas - ne tik kelias, kad sumoketi pats. Dalis pastato verslo santykiai apima pastato asmeninius santykius, ir niekas nenori dalyvauti bet kokio tipo, jei, ju manymu, demesio arba kaip nors jie neturi jokios reikšmes. Per daug specialistu (bet) srityje yra linkusios sutelkti savo d ÷ mesi balsu dauguma pasirinkti kelis klientus. Jei vienas negali skirti pakankamai laiko, kad kiekvieno kliento poreikius tik todel, kad pajamu nera, tuomet jie neturetu imtasi del tu visu pirma klientams.

Ka jis nužengia i, yra tai, kad verslo santykiai yra iš esmes kaip asmeninius santykius pati. Greta išsilavinima ir patirti, kurie gali buti teisinga, Komunikabilus, ir padaryti laiku, kiekvieno iš ju klientams bus sekminga. Tiesiog, turincius žiniu ir atsižvelgdamas metu patirti vien nebera viskas, nustatyti tikrai gera finansu specialisto.

No comments:

Post a Comment