Sisteminis Pinigu valdymas ir skolu išieškojimo

Kiekvienas verslas turi užtikrinti, kad jie skola atkurimo plana. Tai paprastai reiškia tvarkarašciu laiškais serija, tada telefono skambucius ir galiausiai imtis teisiniu veiksmu arba perduoti skola per atgaivinimo agentura. Ilgiau skola tebera neapmokama didesne tikimybe kad niekada mokama.

Kiekvienas verslas turi užtikrinti, kad jie skola atkurimo plana. Tai paprastai reiškia tvarkarašciu laiškais serijos, tada telefono skambucius ir galiausiai imtis teisiniu veiksmu arba perduoti skola pe
1) Kliento pasitenkinimas telefonu - prieš išsiunciant saskaita

Nepatenkintas klientas yra labiau tiketina, kad tampa velai moketojo arba bloga skolininko. Taigi prieš išsiunciant savo saskaita, pagalvokite, paskambinus klientu paklausti, jei jie buvo patenkintas paslauga jie gavo. Tada perspeti juos kad faktura kelyje ir sustiprinti mokejimo salygos pvz.. 30 dienu. Del nuolatiniu klientu, jums nereikia skambinti po kiekvieno užsakymo, taciau kartais skambutis bus tegul žino, kad jus manote apie juos ir ju poreikius.

Jei manote, kad elementas gali gauti suabejojo, tai telefonas ir paaiškinti, kokios mokestis bus ir jusu klientas sutinka su Jusu atsiskaitymo už šia suma. Patvirtinti pokalbis elektroniniu paštu arba laišku.

Kitas vertingas patarimas yra padalinti elementus i skirtingas saskaitas. Jei visi jusu mokescius yra apie viena saskaita, tada visa suma, kurios ketinama gauti vyks iki daugiau nei mažu užklausos rimtai kenkia jusu grynuju pinigu srautas. Kita vertus, jei suabejojo Preke atskiroje saskaitoje, tik kad daug mažesnes sumos bus atidetas.

2) Pirmasis paveluotas laiškas - per 7 dienas nuo mokejimo dienos

Šiuo metu siuntimas draugiškas priminimas, kad nustatyto termino praejo yra geriausias dalykas, kad jus galite daryti. Jei saskaita yra mažiau nei už dvieju savaiciu veluoja, turite suteikti klientui taikomas abejoniu privilegijos principas, kad cekis yra po arba kad jie tiesiog pamiršo. Jus turite siusti dviem egzemplioriais išrašyti jusu priminimo laiško, su pradelstos dienos aiškiai parode. Tai tada išvengiama dažnai naudojamas ir piktnaudžiavo "Oi, bet aš pameciau saskaita faktura", atsiprašau.

3) Antrojo paveluotas laiškas "7 dienoms po pirmosios raides (2 savaites po termino)

Velgi, tai yra daugiau negu paklausa stumteleti. Laikyti tonas panašus i savo pirmaji laiška, bet pažymi, kad tai jau antras kartas, jums paraše. Velgi, prideti du kartus saskaita. Tai taip pat galetu padeti stumteleti velavusi kliento demesi i paveluota Prekybos skolos (palukanu) teises aktas (žr. toliau).

4) Pirmasis rinkimo telefonu - 7 dienas po to, kai antra laiška (3 savaites po termino)

Saskaita dabar yra vienas menuo praejo ir atejo laikas, kad spartes telefonas ir tiesiogiai pasikalbeti su klientu. Bukite pasirenge pasiteisinimu, kaip "patikrinti's post ir" Mes tiesiog laukia didelis klientu sumoketi ir tada mes jums moketi kita "užtvaros. Bukite mandagus ir tegul klientu kalbeti, bet ne pabaiga skambinti be getting tvirta isipareigojima, kad kai skolos bus apmoketos.

5) pirmoji kolekcija laiškas - kita diena atliksite pirmaji kvietima (3 savaites po termino)

Ta pacia diena, kad jus padaryti surinkimo skambuti, po out laiška pirmos klases, kurios pakartoja mokejimo datos, kuria ka tik sutiko.

6) Antrasis rinkinys telefonu - praejus 7 dienoms po pirmojo spermos rinkimo, laiškas (praejus vienam menesiui nuo datos)

Jei turite dar neturejo atsakymo, ji laiko, kad antras telefonu. Saskaita jau menesi praejo ir daugiau skolu, nesumokamas, tuo didesne tikimybe, kad niekada nera išspresti. Bukite mandagus, bet dažniau imones ir paprašyti skubaus mokejimo. Jeigu skolininkas reikalauja, kad jos negali sumoketi iš karto, kad kita isipareigojima mokejimo dienos.

7) Antra kolekcija laiškas - 7 dienas po to, kai naujas mokejimo dienos praejo (40 dienu + po pradinio termino)

Šiuo metu jums reikia i savo komunikacijos tono pokycius. Vartotojas dabar turi buti informuojami apie situacijos rimtuma - ir tuoj pat apmokant reikalavo. Idekite klientas "sustojimo", ir perspeti klienta, kad toliau kredito nebus galima, nebent šis klausimas neišsprestas, per artimiausias septynias dienas. Siusti ši laiška, ir visa busimoji, ryšio per užregistruotas pristatymas. Tai leis jums žinoti, kad pirkejas gavo jusu laiška - ir bus jiems perduoti vis daugiau pavojaus rimtuma.

8) Trecia rinkimas telefonu - praejus dviem savaitems po antrosios surinkimo laiškas (54 dienu + po pradinio termino)

Dabar telefonu klientui tegul žino, kad tai yra ju galutinis galimybe spresti savo skola. Perspeti juos, kad skola siekia apie kuriuos reikia priimti per surinkimo agentura, kuri bus ne tik patirti ju papildomu išlaidu, bet taip pat galetu potencialiai pateikti juos kredito juodaji saraša. Gaukite klientui pažada sumoketi per 7 dienas nutraukti šia procedura.

9) Nuomojami surinkimo agentura - po dvieju savaiciu nuo paskutines raides (68 dienu + po pradinio termino)

Saskaitos dabar yra trys menesiai praejo ir reikia profesionalios pagalbos. Triju menesiu nuolatinio skola statistiškai sunku susigražinti .......

10) sudaryti savo sistema

Konturo procedura Aš parodyta cia gali arba negali buti idealiai tinka jusu verslui. Naudoti ja kaip gaires parengti savo sistema, daugiau ar mažiau priemoniu ir ilgesni ar trumpesni laiko tarpa.

Visu pirma, kai Jus nusprendete del skolos išieškojimo procedura padaryti ji visiškai automatinis procesas, kuris religiškai laikytis.

Vienas iš didžiausiu problemu, kad JK verslo buvo tai, kad jos saskaitos velai ir tai ne persekiojimas pinigais agresyviai. Tai nera kažkas, ka mes patogu. Ir tai buvo tukstanciai imoniu mirties - taip bus daugiau agresyviai ir isitikinti, kad jus likti ant savo pinigu srautai.

Paveluotas mokejimas Prekybos skolos (palukanu) istatymo paveluota Prekybos skolos (palukanu) istatymas buvo ivestas 1998 m. lapkricio 1. Jis automatiškai suteikia imonems su 50 ar mažiau darbuotoju teise reikalauti palukanu, jei kitos imones moka savo saskaitas velu. Anksciau imoniu tesugebejo reikalauti palukanu už paskolas, jei ji buvo specialiai itrauktas i sutarti arba, jei skola buvo persekiojamas per teisma. 7 d. 2002 m., ši taisykle buvo iš dalies pakeistas ateiti atitiktu Europos teises aktus už paveluota mokejima ir dabar taikoma tik toms imonems visu dydžiu. Paveluoto mokejimo palukanas ivedimas yra ne tik reiškia, kad atliktu atgrasanti vaidmeni, taciau taip butu galima išlaikyti jusu pelningumas, kai jusu pinigu srautai yra ne uždirbti palukanu i banka. Sutarciu m. d. arba po 2002 m. rugpjutis 7 paveluota mokejima palukanu norma yra 8% ir orientacine palukanu norma. Šiuo metu orientacine palukanu norma už laikotarpi liepa 1, 2009 iki gruodis 31, 2009 0.5% - S0, kuri šiuo metu 8,5%

No comments:

Post a Comment