Bankai teigia, kad jie jau išmoko, kad automatizavima, informatika ir elektronines bankininkystes, taciau bauginanti daug, yra ne tik ekonomiškai veiksmingas, taciau veiksmingesne ir patikimos nei paprastu žmoniu balsu.
"Kadangi daugelis musu atsisako indeliu musu paycheck, pinigus ar suteikiant paskola mokejima per bankomatus, bankus priversti didinti mokescius, nes tai kainuoja daug pinigu ir toliau moketi žmogaus darbo jega užduotys, kurios galetu buti vykdomos elektroniniu budu" . Sako Markas Webb, CFO Pirmosios Nacionalinis bankas.
Tai sukure 18 mlrd doleris problema, kad vartotojai nepripažino. Dabar automatizuotas, Telefonas, Elektroninis ka norite ji pavadinti banku klaidina ir net skatina klientus patikrinti, ar ju popieriaus pareiškimai ir suderinti savo saskaitas per menesi. Noreciau eiti kiek sakydamas "negali jums, kad greiciau" klientu net atidaryti savo menesiniu popieriniu išrašu.
Tai palieka banku puiki galimybe neetiška ir nesažininga verslo praktika. Aš tikiu, kad šiuo metu esate klausia, kaip. Kaip galite žinoti, jei taip mano tyrimus banku mokescius, aš apie pasakyti.
Nepradedama savo popieriniu išrašu, prarasi galimybe knaisiotis per namu ieško savo mociutes Didinamasis stiklas (didinamojo stiklo jums jaunuoliai) ir skaitant šias plonas, sliduma mažai iterpia pririšti su pakeitimais bankas savo banko proceduru. Tokie kaip mokestis dideja. Stumdami elektronines bankininkystes žemyn gerkle jie taip pat siulome Jums tik "patikrinti jusu balansas" kasdien ir eik iš ten. Aš faktiškai ragino daugiau nei mokestis klausimus ir mano nesugebejimas žengti kartu su apšvietimo greicio jie juos atskaityti iš savo banko saskaitos banke, ir turejo kasininkas man sako: "Ne jums patikrinti savo balansa internete kiekviena ryta."
I'm klijuoti su "kaip viskas buvo" požiuris kiek galiu.
No comments:
Post a Comment