Texas mano alternatyviu degalu naftos kainas - išeikvojusiu pasirinkimas

Dramatiška padidejus naftos kainos per pastaruosius kelerius metus sukure demesio alternatyviu kuro rušiu ir alternatyvu energijos šaltini transporto aikštele. Aplinkosaugininkai kruša, kad tai yra revoliucija pradžioje ir naturalu naudoti neatsinaujinancius išteklius atsisakyti. Visuomenes sveikatai teikiama nauda, kurios gali susidaryti labai padidejo šios naudojami alternatyvus degalai, yra beveik begalinis. Net Teksasas, antra tik i Aliaska i alieju, pagamintu per metus suma, yra biodyzelina
Visi pagrindiniai automobiliu gamintojai išeina su hibridiniu modeliu ir prototipu statiniuose, JAV išleisti masines gamybos, plug-in elektros hibridiniu transporto priemoniu anksciau kaip 2009 metais. Šie modeliai pažadas iki 150 myliu i galonu, ir tai tik tuo, ka ši technologija gali daryti pradžioje. Vis daugiau amerikieciu planuoja pirkti Arba varomu transporto priemoniu, kaip busimajame savo automobilyje ar sunkvežimio.

Nors iklijos kainos šias alternatyvias transporto priemones, šiuo metu didesnis nei ju iprastines naftos pagrindu kolegomis, gamintoju reikalauti ilgalaikio taupymo degalu sanaudas ir sumažinti aplinkos poveiki. Kaina taip pat greiciausiai mažes ateityje del masto ekonomijos. Logiškai mastant, tada, visuomenes sveikatos stovi pagerinti ju naudojimas padidina kuro emisijos sumažejimas, todel dauguma iš musu - iš bendros studentu Texas A & M, sveikatos draudimo bendroves vadovai - laukiame kaita.

Dabar, sako visu šiu alternatyviu degalu, išskyrus visai kitokia problema. "Kas yra biodyzelinas dar karta?" Ir "Aš žinau, hibridai kurie turetu buti geras dalykas, bet ... er, kas jie yra?" Kad gyvenimas šiek tiek labiau pagrista ir cia yra pagrindine prastos populiariausiu dabartiniai ir busimi technologijas:

Hibridines transporto priemones,

Techniškai hibridiniu transporto priemone yra tiesiog vienas iš "naudojant dvi arba daugiau skirtingu tipu itaisus, skirtose varantiesiems irenginiams." Tai gali buti taip paprasta, kaip su borto motoriniu jachtu, vejo naudojamas, kai imanoma, ir naftos kuro varomu varikliu, arba kitaip varomas variklis, kai jis toks nera. Hibridines transporto priemones naudojimo ta pacia minti, tik sudetingesne technologija.

Iš varikliais veisles imanoma hibridiniu transporto priemoniu, taciau šiuo metu rinkoje paprastai hibridiniu elektriniu, tokiu kaip Toyota Prius "," Toyota Camry Hybrid "," Ford Escape Hybrid ir Honda Insight. Šie naudoti vidaus degimo varikliu varomas naftos kuro (pvz., benzinas arba dyzelinas), kartu su ikraunama elektros bateriju galios elektros varikliai. Dauguma didžiuju miestu visoje JAV teritorijoje, iskaitant Dallas, Houston, ir Austin, yra tukstanciai hibridu jau kelyje.

Už šiu hibridu ideja yra ta, kad vidaus degimo variklis gali pereiti i elektros varikliu, kai salygos yra dešineje. Didžiausia pranašuma tradicinese transporto priemonese yra geriau, miesto dujos rida. Dauguma šiu modeliu, taciau, naudoti gana neefektyvus vidaus degimo variklis - ir naftos pagaminto kuro, - o del keliu, kaip ir visos kitos iprastines transporto priemones.

Kai kuriu transporto priemoniu šiuo metu prekiaujama kaip hibridai faktiškai nera hibridai ne visi, pavyzdžiui, "Chevrolet Silverado Hybrid pikapas, kuris naudoja tradiciniu, negabaritiniu variklio starteri, kai variklis išjungiamas, o automobilis yra pakranciu, stabdymas arba sustabdyti. Motoriniu paleis greitai. Šis procesas gali sutaupyti iki 10% degalu, bet tai žemas, palyginti su kitomis hibridines modelius. Jei ieškote hibridas, geriausias dalykas, tai atidžiai stebeti, degalu naudojimo efektyvumo ir poveikio aplinkai.

Hibridiniai modeliai iš tiesu buvo naudojamas tam tikra laika. Troleibusai, pavyzdžiui, yra hibridai. Jie perjungti lokomotyvo dyzeliniu varikliu ir elektros oro šaltiniu. Daugelis mases transporto imones taip pat naudojant alternatyviu energijos šaltiniu bei biologiniu degalu priedai mišinys paleisti savo laivynu.

Kitu rušiu hibridu apima lanksciuosius-kuro transporto priemoniu, kurios naudoja pirkimo kuro mišinio vienas bakas, paprastai iš naftos pagrindu ir biodyzelinas. Duju ir bioetanolis yra bendras lankstaus kuro rušiu derinio, kaip dyzelino ir biodyzelino. Plug-in hibridiniu elektriniu transporto priemoniu (PHEV) naudotis tradicinio kuro ir elektros energijos derinys.

Elektrines transporto priemones:

Tai yra techniškai ne visuomet atskiriamas nuo hibridiniu modeliu, kaip ir dauguma elektra varomu transporto priemoniu atsarginiu sistemos, kuri veikia iš naftos pagrindu, biodyzelinas, etanolis ar kuro. Siekiant aiškumo tikslais, taciau terminas "elektriniu transporto priemoniu" cia reiškia tas transporto priemones, kurios visu pirma elektros energijos.

Nors nedaug elektra varomos transporto priemones buvo naudojamos gana ilga laika, ir nors hibridiniu konversijos modeliai yra, serijines gamybos modeliai turetu buti išleistas per ateinancius kelerius metus. Dažniausiai modeli pagal prototipas PEV, arba "plug-in elektra varoma transporto priemone", taip pat vadinama "prie tinklo hibridas". Jie daug ka jie skamba - transporto priemonems, kurios yra tiesiog prijungiamas prie lizdo ikrauti baterijas, ant kurios jie paleisti. Pagrindinis skirtumas tarp PEVs ir PHEVs yra Elektros energijos santyki sunaudotas kuro galios variklius. Miesto teritorijos žinomi del savo aplinkos politika, pavyzdžiui, Davis, Kalifornija, turejo elektriniu elektros transporto priemones vieta, jau keleta metu.

Elektrines transporto priemones oro taršos mažinimo, priklausomybes nuo naftos, išmetama mažiau šiltnamio efekta sukelianciu duju, ir padidinti nacionaliniu energetikos sauguma. Grynai elektrinis operacijos Kalifornija butu sumažinti degalu sanaudas trimis ketvirtadaliais.

Etanolis:

Etanolis, arba grudu alkoholiu, atejo i demesio pastaraisiais metais del didejancios kukuruzu pagamintas etanolis iš JAV Nors kai kurie per kukuruzu etanolio naudojima - ispudingas EROEI, arba energijos gincu grižo i energijos investuota, ir už šalies nesugebejimu gaminti pakankamai produkto pasiulos ir paklausos - ideja, kad švarios kuro deginimas iš atsinaujinanciu ištekliu.

Brazilija emesi šios savokos i nauja lygmeni. Etanolis iš cukranendriu yra didžiausias nacionalines degalu pramonei, kad šalies ir visu tiekiamas dujas, turi buti ne mažiau kaip 20% etanolio. Puse visu automobiliu Brazilijoje gali naudotis 100% etanolio kaip kuras, kuriame yra transporto priemones su etanoli onlyand lankstaus kuro variklius.

Efektyvus cukranendriu perdirbimo padare tai imanoma. Su 30% daugiau sacharozes, nei kukuruzu, cukranendriu etanolio yra ne tik efektyviau, bet daug lengviau išgauti. Biomases atliekas iš imones ", cukranendriu išspaudos" yra naudojamas kaip kuras elektros jegainese.

Biodyzelinas

Biodyzelinas yra "alkilesteriai iš transesterifikacija" augalinio aliejaus arba gyvuliniu riebalu. Iš pasaulieciu igaliojimai, biodyzelinas yra tvarkomi, organiniu alieju, naudojami kaip kuras.

Biodyzelinas yra, ko gero, labiausiai perspektyviu alternatyvu kura šiandien. Jis gali buti nuo bet kokio augalinio aliejaus numeris, naudojamas daugumoje moderniu dyzeliniu varikliu, nekeiciant ju yra biologiškai ir netoksiški, vilki mažiau nei iprastiniais dyzeliniais varikliais, ir "gamina 60%, atemus grynaji išmetama anglies dioksido kieki, nei iš naftos remiantis dyzeliniu nes pats yra gaminamas iš atmosferos anglies dioksido "per augalu fotosinteze. Vartotojai praneše ne daugiau kaip 70 myliu i galonu, ir, jei jus išmoksite, kaip procesas alyvu sau, tai beveik nemokamai.

Degalu galima isigyti pasirinkite stotys, net ir dideliu naftos valstybes, pavyzdžiui, Texas, nors tai paprastai truputi brangesnis už iprasta dyzelina. Tai gali pakeisti, taciau, kaip dideja paklausa. Vokietijos degalinese paprastai yra biodyzelinas galimybe, ir kaip kuras populiarus ten, tai tikrai pigiau, nei naftos pagrindu dyzelinio.

Tai beveik atrodo pernelyg gerai, kad tiesa. Problemu? Dauguma lengvuju automobiliu šioje šalyje nenaudokite dyzeliniai varikliai. Su didinti samoninguma, taciau ši problema galetu buti nedelsiant išspresta.

Masines gamybos, kitu degalus naudojancios transporto priemones yra idomus pristatymo technologija. Ypac su nafta grindžiamu produktu staigiai pakiltu kainos, tai yra teigiamas poslinkis vartotoju ir aplinkosaugininku panašus. Teigiama poveiki visuomenes sveikatai ir aplinkai, ir i priklausomybe nuo užsienio naftos šaltiniu mažinimas gali tiesiog pakeisti energijos suvartojimo veida, taip pat vidaus ir tarptautiniams santykiams ateityje. Musu didžiausia atsakomybe kaip pilieciai tada, turi šviesti save ir pasinaudoti šiomis galimybemis - tiek musu paciu sveikatai, ir del ateities kartu sveikatos.

Alternatyvus kuras gali tureti teigiama poveiki tiek musu paciu, ir visuomenes sveikatai. Žinodami savo sveikatai, ir ka galite padaryti, siekiant apsaugoti tai tikrai veikia jus, kaip jus amžiaus, ir, galiausiai, savo portfeli taip pat.

No comments:

Post a Comment