Kas yra labiausiai vertingos verslo turtas?

Jei buvo paprašyti ši keliu imoniu savininkams klausima, galite bet kad jus galetumete gauti iš skirtingu atsakymu. Vieni teigia, kad ju darbuotojai, o kiti galetu pateikti savo kompiuteriais ar mašinos, ar galbut ju atsargas. Jie visi buti klaidingas! Pacios vertingas jusu verslas yra jusu klientai.

Tipinis verslo išleidžia daug pinigu pritraukti nauju klientu. Butina, kad jums apsaugoti investicijas darai savo klientams. Tam reikia, kad jus turite skirta rinkti ir saugoti informacija apie k
Gyvenimo verte jusu Klientas yra tiesiog ka ji atrodo. Ji atspindi pinigu suma, tai klientas duos jums per savo supirkimo santykius su savo verslo gyvenime. Verslo savininkas, kuris neleidžia investiciju rinkti butina informacija apie klienta sudaryti ši saraša, tiesiog negali maksimizuoti bendra investiciju graža jie padare gauti šiam klientui.

Tiesiogines rinkodaros guru Dan Kennedy, autorius ne BS Rinkodara laiškas, dažnai remiasi savo lojaliems klientams kaip "savo bandos". Kennedy "tvoru jo banda" naudodami savo klientu saraša ir ivairiu rušiu žiniasklaidos išlaikyti nuolatini ryši su savo klientais. Jo teorijos yra tai, kad klientui, kuris yra ne "žala" dažnai verslo su kai kontaktiniai atejo buti Suvilioti iš jusu konkurentu. Verslo savininkai, kurie leistu pasiekti ši tiksla, iš esmes sunaikinti turta jie praleido tiek daug pinigu, ir dirbo taip sunku sukurti. Tai sukelia verslo prarasti pajamas iš savo bottom line pelno sumažejimas ir rinkos vertes verslo.

Yra keletas budu, kuriais butu "Touch" savo klientams. Kai kurie iš populiariausiu ir nebrangios yra:

Tiesioginis paštas - ekonomiškas budas kurti naujas pardavimo esamais klientais, nusiusdama joms siulo, kuponais ir informacija apie naujus produktus. Isitikinkite, kad klientas atidaro laiška pateikti savo pasiulyma arba kai viliojantis antrašte del pašto voka veido. Tai turetu gauti jusu laiška atplešia ir padidinti savo reagavimo greiti.

Faksas Aukštakrosnes - Kita ekonomiškas budas perspejimas jusu esamiems klientams, kad turite naujus produktus, siulo nuolaidas esamus produktus arba paaiškinti dabartini produktu nauda. Isitikinkite, kad turite teise tai padaryti, kaip istatymai ivairiose šalyse uždrausti neužsakytus prekybos faksogramu siuntimo ir priemimo.

E-Mail Blast - pats efektyviausias budas siusti savo kliento informacija apie tai, ka imones gali siulyti jiems. Isitikinkite, kad naudojate viliojantis antrašte priversti juos atidarykite laiška ir ji skaityti.

Dekojame korteles - Kada paskutini karta, kai kažkas atsiunte padekos rašta pirkti jums padare? Verslo savininkai, kurie tai daro patys išsiskirti iš minios ir sukelti puikiai žodžiu reklama iš savo klientu.

Tolesnes telefonu - Be to, tai yra kažkas, kad beveik niekas neturi po pardavimo klientui. Iki radote laiko telefona ir paklausti, kaip viskas vyksta su pirko preke, rodome, kad ypatinga ryši, kuris sako, kad savo klientams, kad jums tikrai vertiname verslo jie jums. Tai garantuoja budas pasiekti savo klientus Chwalenie savo draugams apie jusu versla.

Newsletter - laiku pateikti informacija klientams apie savo pramones bukle, artejancius pardavimu ir renginiu organizavimas, švietimo ir mokymo srityje savo klientams, kad visi jusu produktu ar paslaugu tikrai pades jums padidinti pirkimo suma jie su jusu verslu.

Specialusis proga korteles - nesvarbu, ar tai butu gimtadienis, jubiliejus ar atostogas, pašto atviruka savo klientus ir isitikinti, jis bus ten iki numatomos renginio tikrai budas gaminti klientu lojaluma. Atminkite, žmones yra lojalus tiems žmonems, kurie elgiasi su jais ypatumus. Verslo savininkas žinau siuncia Seasons atvirukai iš teise prieš Padekos savaite savo klientams. Jo logika? Jo korteles gauti pastebejau, nes jie nera sumaišyti dešimtis ar šimtus kitu korteliu, paprastai atvyksta veliau šiais metais.

Kiek kartu jus turetumete "prisiliesti" klientu su viena iš šiu metodu? Atsakymas yra taip dažnai kaip jus galite.

Nors nera nustatyta taisykle, kiek kartu jums reiketu kreiptis i savo klientu per metus, Sekite taisykles butu mažiausiai karta per men. Verslo savininkas, kuris nori daryti tai pat nebutu sužeistas tai daryti 25-30 kartu per metus.

Galutine mintis šiuo klausimu. Daugelyje verslo, 80/20 taisykle taikoma. Tai yra tai pirkeju grupe, apie 20%, kurie generuoja 80% pardavimu. Šie žmones savo "" klientai. Tai yra žmones, kurie moka savo busto paskola, galesite imtis malonus poilsis ir siusti savo vaikus i koledža. Taigi jomis elgtis, kad taip! Sekmingo šiek tiek pinigu ir isitikinti, ar jie gauna dovanu krepšelis, šventes, restoranas Dovanu kuponas savo megstamus restoranas, bilietu kamuolys žaidimas ar teatra. Per daug verslo savininku pigus, kada jis ateina i šia medžiaga ir tada sumoketi kainos skirtuma, kai klientas priima savo verslo kitur. Atminkite, kad numeris vienas priežasties vartotojai nebeperka iš Jusu, yra todel, kad jie nejaucia dekingi. Jei galite padaryti savo klientui pajusti vertina sistemingai, naudojant ivairius metodus palaikyti ryšius su jais ir elgtis su jais teise, jums bus išlaikyti labiausiai vertingas savo versla tinkamai. Tai užtikrina, kad jus galu gale gauti didžiausia investiciju graža savo rinkodaros doleriu, kad jus galite per metus pelningumo ir aukštos pardavimo kainos, kai nuspresite parduoti ir išeiti i pensija.

No comments:

Post a Comment