Kai pirminis kolektyvinio investavimo i perleidžiamus vertybinius popierius subjektais (KIPVPS) direktyva buvo priimta 1985 m. gruodi Jacques Delors "ideja" bendroji rinka "buvo ka tik pasirode ir" Suvestinis Europos aktas "su dabar pernelyg pažistami" 1992 m. tikslu "dar nebuvo patvirtintas. Štai kodel, iš šiandienos perspektyvos, ši direktyva yra gana neambicingas tikslas suderinti konkurencijos salygas ir užtikrinti kuo veiksmingesne ir vienoda investuo
o išsami informacija investuotojams;
o Efektyvus priežiuros fondas ir jo valdytojas;
o reikšminga diversifikacijos prekybos ir skystuju priemones;
o atskyrimas tvarkymo ir atskyrimo turtas
Atitinkamai šie principai padare KIPVPS, kaip mes juos, kad tai yra veiksmingas taupymo priemone kartu su aukšto lygio investuotoju apsaugos. Naujoji Direktyva turi kaireje šiuos principus nepaliestos ir net nuejo taip toli, kad sustiprintu juos. Nors išplesti investavimo galimybiu, pavyzdžiui, placiau naudoti išvestines finansines priemones, naujosios direktyvos stiprinti rizikos paskirstymo taisykles ir pagerinti investuotoju apsauga su supaprastinto prospekto ivadas. Ivedant nauja veikla, pavyzdžiui, savo nuožiura turto valdymas, reguliavimas ir valdymo imone taip pat buvo sustiprintas, pavyzdžiui, per kapitalo reikalavimus ir taisykles, delegacija. Nepaisant to, praejus dešimciai menesiu nuo galutines paraiškos pateikimo dienos Direktyva dar nera tikrai dirbti. Pereinamojo laikotarpio klausimus tik dabar išspresti Europos vertybiniu popieriu reguliuotoju komitetas (CESR) (komiteto wit neseniai uždarytu viešaja konsultacija CESR), du Komisijos rekomendaciju del išvestiniu priemoniu ir supaprastinto prospekto turinys dar turi buti igyvendintas daugelyje šaliu. Be to, apibrežiant problemu, ypac susijusiu su reikalavimus atitinkanciu investiciniu priemoniu KIPVPS, tik dabar pradeda svarstyti CESR ir viešos konsultacijos, taip pat viešo svarstymo planuojama balandžio / gegužes 2005.
Galutinis "2 lygmens" reglamentas bus tikrai ne ant stalo prieš 2005 m. pabaigoje. Kiti klausimai privalo sugalvoti, kai naujoji direktyva yra tikrai dirba. Net jei taip nutiktu, vieno mažmenines prekybos rinkos investiciniu fondu nebus pasiektas. Tai matyti iš neseniai pateiktoje Komisijos ekspertu grupe del turto valdymo. CESR darbo programa del investiciju jau atkreipia tam tikras išvadas. Nors kitose rinkose, kaip antai draudimo ir bankininkystes, atrodo, vyksta toliau vystyti, Komisija ir CESR ir susitaria, kad busimo reglamento, norint pasiekti galutini tiksla, bendroji rinka investicinius fondus. Kas tokie teises aktai gali atrodyti bus pagrindine diskusija vietos tarp istatymu leideju, reguliavimo instituciju ir pramones ateityje. Svarbiausios kliutys, del bendrosios rinkos investiciniu fondu buvo daugiau ar mažiau nustatyti
o Tarpvalstybinis registracijos pasa fondai vis dar per daug sudetingas, daug laiko ir brangiai kainuoja;
o sujungimas lešu arba sujungiant fondus "turto užsienyje yra beveik neimanoma, nes reguliavimo ir mokesciu kliutis;
o del valdymo imones paso nera ka ji turetu: valdymo fondai per sienas, yra neimanoma;
o daug lešu (pavyzdžiui, nekilnojamojo turto fondai) neapima direktyva;
O direktyva nera Lamfalussy stiliaus direktyvos, bet koki pakeitima ir / arba modernizavimas reikalauja naujosios direktyvos, kuria mes visi žinome, yra sudetingas ir labai daug laiko.
Konkurencijos iššukius
Kita problema yra tai, kad dabartineje direktyvoje daugiausia vadinamuju "produktas" direktyvoje - skirtingai nuo daugiau moderniu, Investiciniu paslaugu direktyvos / Finansiniu priemoniu rinku direktyvos (DIP / FPRD) ir kitu finansiniu paslaugu direktyvu nuostatas. KIPVPS vis konkuruoti su naujais produktais, pavyzdžiui, strukturini pažymi, kuri nors ir mažiau reglamentuojamos ir ne tokie skaidrus vis delto, atsižvelgiant i mažmeniniu investuotoju, sunkus atvejis atskirti nuo griežtai reguliuojama, investicinius fondus. Mažmeniniams investuotojams vis labiau megstu šiuos absoliucios gražos produktai. Jeigu paaiškeja, kad neimanoma pateikti juos su panašiais produktais pagal KIPVPS direktyva del ribojanciu aiškinimas leido investicijos - pavyzdžiui, kaip yra perleidžiamus vertybinius popierius? Ka apie investiciju i strukturini pažymi, ar išvardytos uždaryta fondams? - Jie iš tiesu butu pralaimeta.
Jos bus taupiai produktu, kurie gali atrodyti pigesni, bet iš tikruju numato sumažinti investuotoju apsaugos lygi. Apie tai, kaip pasiekti subalansuota reglamento KIPVPS šiuo atžvilgiu bus vienas pagrindiniu klausimu, del reguliavimo darbotvarke menesiams i prieki diskusija. Taciau tikrai itikinama ir nuoseklu problemos sprendimas tikriausiai nebus pasiekti pagal dabartine direktyva, tiesiog "taip" naujais produktais. Pagal šia direktyva turi forma turi buti išnagrinetas iš naujo. Niekas šiandien teigia, kad investuotoju apsauga taip pat gali buti pasiektas kitomis priemonemis, pavyzdžiui, tam tikro lygio platinimo reglamentas, kaip šiuo metu vykdomas per 2 lygio reguliavimas FPRD. Tai yra visi taškai, kuria Komisija turi atsižvelgti i rengiant Žaliaja knyga del KIPVPS, del persvarstymo salyga atsakyti itraukti i KIPVPS direktyva, numatoma 2005 m. vidurio.
No comments:
Post a Comment